FAQKaraoke    FAQFAQ   SearchSearch   ProfileProfile   Log inLog in   RegisterRegister 

Touche SUPPR

Post new topic   Reply to topic    KaraFun karaoke Forum Index -> Rapport de bogues
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Rapidkiller

PostPosted: Tue Oct 09, 2007 10:35 pm    Post subject: Touche SUPPR Reply with quote

Bonjour,

Un petit soucis avec la v1.17.

Si sur un événement je rentre avec le curseur de la souris dans un champ de valeur et que je sélectionne pour changer tout ou une partie de celui ci. Lorsque j'appuie sur SUPPR, cela me supprime l'événement Embarassed

Que ce soit un évènement Sprite, fond ... le fait d'appuyer sur SUPPR n'efface pas les chiffres sélectionnés mais supprime le tout.

Ca ne faisait pas ca dans la version précédente. Est ce normal ?
Back to top
View user's profile
Potitpanda

PostPosted: Fri Oct 12, 2007 3:13 pm    Post subject: Reply with quote

Je confirme également ce bug rencontré chez moi...

Bonne journée
Potit Panda
View user's profile Send e-mail MSN Messenger
Z

PostPosted: Tue Oct 23, 2007 12:33 pm    Post subject: Reply with quote

Ce sera corrigé dans la prochaine hotfix.
Back to top
View user's profile
chongzi35

PostPosted: Wed Dec 10, 2008 2:58 am    Post subject: Metal Seated Trunnion Mounted Ball Valves Reply with quote

Metal seated trunnion mounted ball valves are featured in 2-pcs forged / 3-pcs side entry types, and can be used in severe working service, such as solid particle, high temperature, high pressure, corrosion service etc. Neway metal seated trunnion Mounted <a href="http://www.valvesupplier.net/petro-valve.htm">ball valve</a> is fire safe test according to API 607 and API 6FA. Working temperature: -196℃~ 600℃
lyjj1226

PostPosted: Sat Dec 27, 2008 12:52 pm    Post subject: &#24405;&#38899;&#20202; Reply with quote

录音仪
电话录音仪
录音盒
电话录音盒
电话语音卡
nopq812

PostPosted: Mon Dec 29, 2008 1:25 am    Post subject: nozzle cleaner China Reply with quote

Our company Torch is mainly produce SMT equipment,espacially the nozzle cleaner,like
nozzle cleaner nc186
Nozzle cleaner.If you interested in it,just e-mail me freely.(market@tonzh.com)
Post new topic   Reply to topic    KaraFun karaoke Forum Index -> Rapport de bogues
Page 1 of 1

Jump to:  
Free karaoke